TORII energetyzuje markę Halex

  • -
6

TORII energetyzuje markę Halex

Tags :

Category : HALEX

Energetyczna forma, zabawa kształtem i modna kolorystyka to cechy, jakie wyróżniają nową kolekcję TORII firmy Halex, w której po raz pierwszy w ponad 20-letniej historii firmy pojawiły się taborety i hokery.

“Pełna energii, funkcjonalna i mobilna” – to hasło promujące nową kolekcję krzeseł, taboretów i hokerów TORII, którą firma Halex po raz pierwszy zaprezentowała podczas lutowych targów MEBLE w Poznaniu. I chyba nikt nie będzie miał wątpliwości, że taka właśnie jest TORII. Lekka forma, nowoczesne kształty i odważna kolorystyka sprawiają, że meble z nowej linii mocnym akcentem zaznaczyły swoją obecność w ofercie producenta. Oprócz krzeseł, z których Halex jest już dobrze znany, w kolekcji TORII po raz pierwszy pojawiły się również hokery i taborety.

– Rok 2013 minął nam na poszerzaniu potencjału technologicznego. Rok 2014 to intensywny rozwój działu projektowego. Dzięki nawiązaniu współpracy z młodymi, zdolnymi i pełnymi pomysłów architektami, możemy przedstawić
PREMIERY 2015, a wśród nich taborety oraz hokery, tworzące energetyczną kolekcję TORII – mówi Aleksandra Wojtyniak, dyrektor handlowy firmy Halex.

Meble firmy HALEX to propozycja nowoczesnych i funkcjonalnych ław, stołów i stolików oraz niezwykle wygodnych i ergonomicznych krzeseł, produkowanych w fabryce w Elblągu, wyposażonej w najnowocześniejsze maszyny oraz zarządzanej zgodnie z systemem jakości ISO 9001. Producent niejednokrotnie pokazał, że lubi eksperymentować z designem i wprowadzać modele, które odbiegają wzorniczo od standardowych mebli. Taka jest też nowa kolekcja TORII, w której dekory w najmodniejszym wzorze drewna, z których powstały nogi krzeseł, hokerów i taboretów, połączono z żywymi, modnymi kolorami tapicerki siedzisk. Meble są wyjątkowo wygodne, ergonomiczne i komfortowe w użytkowaniu.

TORII nie jest anonimowa – kolekcja powstała przy imiennym udziale zespołu młodych projektantów, m.in. Aurelii Palczewskiej-Dreszler, która odważną kreacją nowych taboretów i hokerów wprowadziła Halex w przestrzeń zainteresowania architektów wnętrz publicznych, restauracji czy hoteli.

TORII to propozycja dla zwolenników niebanalnego wzornictwa. Meble nie tylko spełnią swoją funkcję, ale będą ozdobą każdego pomieszczenia – czy to jadalni, salonu czy nawet kuchni. Kolekcja TORII ze swoim świeżym, nowatorskim wzornictwem, nowoczesną formą i modnym designem to zapowiedź zmian, jakie pojawią się w ofercie Halexu.

– Tworzymy nowe wzory, modernizujemy istniejące, będziemy bawić się nogami w stołach czy oparciami krzeseł ? wyjaśnia Aurelią Palczewska-Dreszler. ? Rynek mebli jest wypełniony masą różnorodnych produktów, ale dużo nie zostało jeszcze powiedziane. Będziemy stosować małe zabiegi, aby meble różniły się od standardowych modeli. Te małe zabiegi pozwalają nam stworzyć zupełnie nowe zaskakujące bryły, zachowujące jednak klasę i prostotę.

Galeria zdjęć:

7

Hokery TORII

2(1)

Hokery TORII

torii

Krzesło TORII

6

Kolekcja TORII: hokery, krzesła, taborety

Pobierz plik komunikatu: Kolekcja Torii-informacja prasowa Halex

 


SZUKAJ NA STRONIE:

NASZA SPECJALIZACJA

Forestor Communication to pierwsza w Europie agencja specjalizująca się w komunikacji marketingowej sektora leśno-drzewnego. Znajomość problemów branży, specyfiki rynku i produktów, podmiotów i instytucji otoczenia biznesu pozwala skuteczniej wdrażać najlepsze rozwiązania z zakresu komunikacji, zwiększając jednocześnie pozycję rynkową i rozpoznawalność marki Klientów.

INFORMACJE PRASOWE KLIENTÓW