“Przemysł Drzewny” nr 1/2016

  • -
okladka_PD_1_2016

“Przemysł Drzewny” nr 1/2016

okladka_PD_1_2016

Spis treści:

8. Kolejny producent odchodzi z Kępna
8. Chińskie drewniane domki w Myśliborzu
8. Tanne otrzyma pomoc publiczną
8. W Czarnej Wodzie pracuje kotłownia biomasowa
9. Paged-Sklejka inwestuje w rozwój zakładu
9. Spec-Wood wybuduje zakład
9. Tombea kupiła fabrykę w Świebodzinie
10. Słaba koniunktura w budownictwie odciska piętno na przemyśle drzewnym
14. Spadki cen drewna na aukcjach systemowych na 2016 rok
18. KVH otwiera się na zagraniczne normy
20. Drewno i zrębki po torach?
24. Ekolodzy bronią kornika drukarza
27. Kontrole WIOŚ w 2016 roku – co musi wiedzieć wprowadzający drewno na rynek Unii Europejskiej?
28. Dlaczego miałoby dziwić, że jestem technologiem?
36. Technologu, do twarzy Ci w kapeluszu! Kampus w Rosenheim
38. Budownictwo drewniane w fazie 4.0
42. Drewniane słupy zastąpią betonowe? Orange Polska szykuje zmiany
50. Projekt i konstrukcja drewnianej kładki dla pieszych zbrojonej kompozytem węglowym
54. Plan B Metsa
56. Czy gitarze elektrycznej potrzebne jest dobrze brzmiące drewno?
60. Perspektywy amerykańskiego rynku meblowego
64. Ile jest wart kilogram polskich mebli?
66. CSR, czyli jak odpłacić się przyrodzie i kolejnym pokoleniom
72. Obraz na płycie jak tafla szkła
74. Gatunki drewna: Garapa – drewno z Ameryki Południowej
80. Zapowiedzi: BUDMA, Olimpiada wiedzy o drewnie, Zimowa Szkoła IBL
82. Dział personalny. Kto jest kim w przemyśle leśno-drzewnym?


SZUKAJ NA STRONIE:

NASZA SPECJALIZACJA

Forestor Communication to pierwsza w Europie agencja specjalizująca się w komunikacji marketingowej sektora leśno-drzewnego. Znajomość problemów branży, specyfiki rynku i produktów, podmiotów i instytucji otoczenia biznesu pozwala skuteczniej wdrażać najlepsze rozwiązania z zakresu komunikacji, zwiększając jednocześnie pozycję rynkową i rozpoznawalność marki Klientów.

INFORMACJE PRASOWE KLIENTÓW