W RoadShow Hettich wzięło udział ponad 2000 uczestników

  • -
Spotkanie w hurtowni Metal-mex zgromadziło zarówno du-żych jak i mniejszych produ-centów mebli. Wszyscy chcą bowiem poznać najnowsze trendy w zakresie projektowa-nia wysokiej jakości szaf prze-suwnych w oparciu o nowe okucia Hettich. Fot. Hettich

W RoadShow Hettich wzięło udział ponad 2000 uczestników

Miała być jesienna promocja w kilku hurtowniach, a powstał prawdziwy RoadShow. “W swoje progi zapraszały nas kolejne hurtownie, których klienci chcieli poznać nowe trendy w zakresie konstruowania szaf z frontami przesuwnymi ? mówi Agnieszka Kosicka z Hettich Polska. W sumie RoadShow objęło 48 lokalizacji, w których wiedzę w zakresie sposobu montażu i działania nowych systemów Hettich zdobyło ponad dwa tysiące uczestników.

Producenci mebli w Polsce szukają nowych inspiracji i rozwiązań, które pozwolą im zwiększyć konkurencyjność i rozszerzyć ofertę. Kluczowym partnerem są dla nich hurtownie, w których lokalnie zaopatrują się w płyty, akcesoria i technikę meblową.

– Okazuje się, że hurtownie w Polsce to dla wielu stolarzy lokalne centra zdobywania informacji o trendach, o tym co nowe i ciekawe w branży, dlatego to właśnie tam postanowiliśmy się spotkać z producentami i przedstawić im nowe rozwiązania w zakresie systemów do drzwi przesuwnych ? mówi Agnieszka Kosicka, koordynator RoadShow Hettich Polska. ? Zainteresowanie pokazami i szkoleniami, zarówno ze strony hurtowni partnerskich, jak i samych producentów było dla nas niezwykle miłym zaskoczeniem. Akcja miała trwać od sierpnia do października, a ze względu na to, że dołączały kolejne hurtownie, nasi eksperci pojawiali się w kolejnych miejscowościach. Liczba spotkań urosła do 48 i trwała aż do grudnia.

Wszystko zaczęło się w Rzeszowie, gdzie w hurtowni Meble.pl S.A. na drzwi otwarte zjechali stolarze z całego regionu. To była doskonała okazja, by dowiedzieć się jak budować nowoczesne i wysokiej jakości szafy z modnymi, dużymi frontami z zastosowaniem takich okuć jak TopLine L czy najnowszy InLine XL, domykający fronty do jednej płaszczyzny. Można było także przetestować delikatnie przesuwające się fronty w systemie SlideLine M  czy świetne rozwiązanie SysLine S, preferowane w meblach biurowych. W kolejnych tygodniach pokazy i szkolenia Hettich przeprowadzono zarówno w hurtowniach położonych w dużych miastach tj. Belmeb, Daro, Grass-Hopper, Metalmex, Timbex, Marko czy Layman, jak i w mniejszych miejscowościach np. Radomiu (Sklejbud), Siedlcach (Pakdrew) czy Dobrodzieniu (Rejs).

– Z warszawskimi stolarzami i architektami spotkaliśmy się aż w trzech różnych terminach w hurtowniach Lambud, Dac-Ter oraz VBH, gdyż tak duże było w tym mieście zainteresowanie prestiżowymi rozwiązaniami w zakresie okuć do frontów przesuwnych ? podkreśla Jarosław Goldberg, area sales manager Hettich Polska w regionie mazowieckim. W każdym ze spotkań uczestniczyło średnio około 80 gości.

– Widać wyraźnie, że stolarze i ich klienci są bardzo zainteresowani udogodnieniami, takimi jak delikatne i ciche domykanie dużych frontów czy możliwość tworzenia szaf bez uchwytów ? dodaje Jarosław Goldberg. ? Dla producentów bardzo ważne są kwestie montażu i w tym zakresie udzielaliśmy wielu wskazówek, pokazywaliśmy nasze autorskie rozwiązania, które są dostępne tylko w mechanizmach Hettich, a rozwiązują wiele problemów, z jakimi spotykają się stolarze stosujący systemy innych firm.

Prócz dawki wiedzy, testów systemów i multimedialnych szkoleń, uczestnicy spotkań w hurtowniach mieli również okazję do świetnej zabawy. W 18 hurtowniach firma Hettich zorganizowała konkurs bazujący na znanej grze klubowej w dart.

Uczestnicy rzucając do tarczy trafiali niezwykle celnie, tak jakby była to nasza branżowa dyscyplina sportowa ? śmieje się Robert Śliwiński, który sportowe zmagania stolarzy w ramach konkursu Hettich koordynował podczas spotkań w hurtowniach Meblo-Styl, Marko i B-Krang na Śląsku. W każdej z hurtowni zwycięzca konkursu wygrywał wysokiej klasy rower MTB CUBE ufundowany przez Hettich.

Cała jesienno-zimowa akcja RoadShow wiązała się także z promocją cenową systemów do drzwi przesuwnych Hettich. Prestiżowe okucia do mebli klasy premium można wciąż kupować w hurtowniach partnerskich w bardzo konkurencyjnych cenach, a eksperci Hettich Polska szykują się do kolejnych spotkań z klientami w regionach w ramach RoadShow.

InLine XL to okucie do szaf z wysokimi i szerokimi fron-tami. Podczas pokazów, dzięki modelowym ekspozy-torom, można było zrozu-mieć mechanizm działania, pozwalający na delikatne przesuwanie nawet ciężkich frontów tworzących po za-mknięciu jedną płaszczyznę.  Fot. Hettich

InLine XL to okucie do szaf z wysokimi i szerokimi fron-tami. Podczas pokazów, dzięki modelowym ekspozy-torom, można było zrozu-mieć mechanizm działania, pozwalający na delikatne przesuwanie nawet ciężkich frontów tworzących po za-mknięciu jedną płaszczyznę.
Fot. Hettich

TopLine M z górnym systemem jezdnym to świetne rozwiązanie do szaf garderobia-nych czy mebli ku-chennych. Fot. Hettich

TopLine M z górnym systemem jezdnym to świetne rozwiązanie do szaf garderobia-nych czy mebli ku-chennych. Fot. Hettich

Aż w trzech lokalizacjach hurtowni Lambud: w War-szawie, Olsztynie i Białym-stoku eksperci Hettich Pol-ska przeszkolili uczestników w zakresie trendów i technologii pro-jektowania mebli z fronta-mi przesuwnymi.   Fot. Hettich

Aż w trzech lokalizacjach hurtowni Lambud: w War-szawie, Olsztynie i Białym-stoku eksperci Hettich Pol-ska przeszkolili uczestników w zakresie trendów i technologii pro-jektowania mebli z fronta-mi przesuwnymi.
Fot. Hettich


SZUKAJ NA STRONIE:

NASZA SPECJALIZACJA

Forestor Communication to pierwsza w Europie agencja specjalizująca się w komunikacji marketingowej sektora leśno-drzewnego. Znajomość problemów branży, specyfiki rynku i produktów, podmiotów i instytucji otoczenia biznesu pozwala skuteczniej wdrażać najlepsze rozwiązania z zakresu komunikacji, zwiększając jednocześnie pozycję rynkową i rozpoznawalność marki Klientów.

INFORMACJE PRASOWE KLIENTÓW