InnoTech Atira – nowa forma jakości

  • -
fot 6

InnoTech Atira – nowa forma jakości

Po wielkim sukcesie jesienno-zimowego RoadShow z systemami do drzwi przesuwnych, firma Hettich w ramach wiosennej edycji prezentuje w hurtowniach w całej Polsce nowy system szuflad InnoTech Atria. Udział w spotkaniach jest bezpłatny, a dodatkowo uczestnicy otrzymują w prezencie przydatne narzędzie – szablony do montażu szuflad firmy Hettich. Jest też szansa wzięcia udziału w konkursie i wygrania PlayStation 4.

 

RoadShow z szufladami InnoTech Atira rozpoczął się już w połowie marca. Najpierw we Wrocławiu, a następnie w stołecznych hurtowniach.

– Za nami kilka bardzo udanych prezentacji, które utwierdzają nas w przekonaniu, że spotkania z klientami i możliwości przetestowania nowych szuflad są najlepszą zachętą do ich stosowania – mówiła Magdalena Boryczko, przedstawiciel handlowy Hettich Polska, po kolejnym dniu otwartym w jednej z warszawskich hurtowni. – Przed nami kolejne spotkania i możliwość, by zobaczyć, dotknąć i poczuć niezwykły prestiż nowego systemu szuflad
InnoTech Atira.

Producenci, w zależności od potrzeb klientów, zaprojektują i wyprodukują nie tylko meble kuchenne czy łazienkowe, ale są też otwarci na zlecenia w zakresie garderób, mebli pokojowych czy gabinetowych.

Producenci, w zależności od potrzeb klientów, zaprojektują i wyprodukują nie tylko meble kuchenne czy łazienkowe, ale są też otwarci na zlecenia w zakresie garderób, mebli pokojowych czy gabinetowych.

W drzwiach otwartych biorą udział głównie producenci mebli, szukający nowych inspiracji i rozwiązań, które pozwolą im zwiększyć konkurencyjność i rozszerzyć ofertę o bardziej prestiżowe linie wzornicze. Jak przyznaje Agnieszka Kosicka, koordynator RoadShow Hettich w Polsce, już po pierwszych spotkaniach z klientami widać, że producenci chcą stawiać na dużą elastyczność swojej oferty i w zależności od potrzeb klientów, zaprojektują i wyprodukują nie tylko meble kuchenne czy łazienkowe, ale są też otwarci na zlecenia w zakresie garderób, mebli pokojowych czy gabinetowych.

– Szuflada InnoTech Atira przekonuje swymi walorami właśnie tę grupę stolarzy, gdyż na bazie jednego systemu można tworzyć różnorodne projekty szuflad niskich i wysokich, z różnego rodzaju wykończeniami boków oraz w modnych kolorach, pasujących do każdego typu wnętrz, co znacznie ogranicza koszty, a jednocześnie zwiększa elastyczność produkcji – mówi Agnieszka Kosicka.

Linia Atira to nowe wcielenie znanej szuflady InnoTech, poruszającej się na gwarantującej najwyższą jakość użytkowania prowadnicy Quadro. Fot. Hettich

Linia Atira to nowe wcielenie znanej szuflady InnoTech, poruszającej się na gwarantującej najwyższą jakość użytkowania prowadnicy Quadro. Fot. Hettich

Linia Atira to nowe wcielenie znanej szuflady InnoTech, poruszającej się na gwarantującej najwyższą jakość użytkowania prowadnicy Quadro, przetestowanej miliony razy w prestiżowych meblach kuchennych na całym świecie. Nowością jest design boków czy relingów, które mają modne, bardzo wyraziste kontury. Oferta systemu InnoTech Atira została również poszerzona o nowe, idealnie dopasowane rozmiarem i stylistyką organizery wewnętrzne, pozwalające na przechowywanie w szufladach różnych produktów kuchennych, akcesoriów biurowych czy łazienkowych.

Prócz inspiracji i możliwości sprawdzenia parametrów technicznych nowych szuflad, przekładających się na komfort ich użytkowania, na uczestników RoadShow czekają aż trzy niespodzianki.

Pierwszą jest konkurs, w którym wygrać można PlayStation 4. Taka nagroda czeka w każdej hurtowni na trasie RoadShow Hettich, na tego, kto w popularnej grze memo dopasował w najkrótszym czasie obrazki przedstawiające zalety szuflad InnoTech Atira. Wiele radości sprawiła uczestnikom druga niespodzianka – wszyscy otrzymali w prezencie szablony montażowe do szuflad firmy Hettich.

– Taki szablon to dobre rozwiązanie dla klienta, który nie musi dokonywać czasochłonnych obliczeń, bo ma gotowy szablon, przykłada, odmierza i bez problemu montuje szufladę – wyjaśnia Magdalena Boryczko.

W każdej z hurtowni na trasie RoadShow można wygrać Playstation 4.

W każdej z hurtowni na trasie RoadShow można wygrać Playstation 4.

Trzecią niespodzianką jest specjalna promocja związana z zakupem nowych szuflad InnoTech Atira, obowiązująca w wybranych hurtowniach w całej Polsce.

Szansa, by spotkać się z przedstawicielami firmy Hettich stoi jeszcze przed klientami kilkudziesięciu hurtowni w Polsce. Wszędzie tam będzie okazja do przetestowania nowych szuflad i skorzystania z przygotowanych dla uczestników niespodzianek.


SZUKAJ NA STRONIE:

NASZA SPECJALIZACJA

Forestor Communication to pierwsza w Europie agencja specjalizująca się w komunikacji marketingowej sektora leśno-drzewnego. Znajomość problemów branży, specyfiki rynku i produktów, podmiotów i instytucji otoczenia biznesu pozwala skuteczniej wdrażać najlepsze rozwiązania z zakresu komunikacji, zwiększając jednocześnie pozycję rynkową i rozpoznawalność marki Klientów.

INFORMACJE PRASOWE KLIENTÓW