“Przemysł Drzewny” nr 2/2016

  • -
PD-2-2016a-723x1024

“Przemysł Drzewny” nr 2/2016

 

Spis treści:

7. Eksperymentalny program LP
8. Tvilum: z Danii do Szczecinka
8. Sits Industry: nowa fabryka w Grudziądzu
8. Swiss Krono: zautomatyzowany magazyn
9. Ecologiq: nowoczesna hala pod Gdańskiem
9. Papiernia Skolwin: produkcja po rewitalizacji
9. Jandar: zamiast mebli produkcja drzwi
9. Elektrociepłownia Siekierki: 100% biomasy
10. Michael Wolf – skąd ten euforyczny stosunek do Polski?
14. Polska Leśna Izba Gospodarcza pyta o “firmy-teczki”
16. Polskie europalety – papierek lakmusowy światowej gospodarki
20. Raport zarobków w przemyśle drzewnym na stanowiskach produkcyjnych
24. Jak przygotować się do pozyskania środków unijnych?
26. Wyniki aukcji i submisji drewna w Polsce 2015/2016
29. Europejskie meble muszą szukać swojej szansy na innych kontynentach
32. Ciemne chmury nad Ukrainą i Rosją. Korzysta Białoruś
34. Coraz więcej rosyjskiej tarcicy na rynku.
36. Drewno wchodzi do ekskluzywnego budownictwa
42. Dobry przykład z Pomorza: żłobek w technologii modułowej
46. Czy wystarczy klej, by drewno było ognioodporne?
47. Drewniany dom pasywny z plusem
50. Zasady konstruowania budynków pasywnych
52. Konstrukcja drewniana cumuje w londyńskim porcie
54. Krzywizna – naturalna piękność czy największa zmora brakarska?
58. Alert o siniźnie
62. Czy historia klejów do drewna kołem się toczy?
66. Kto w branży sponsoruje sport?
70. Tartak Kirnbauer sortuje ze SPRINGEREM
72. Edukacja plus przemysł = dobra perspektywa dla młodych inżynierów
74. Dział personalny. Kto jest kim w sektorze leśno-drzewnym?
74. Zapowiedzi wydarzeń
76. Gatunki drewna: drewno dębu europejskiego ? dębu szypułkowego i bezszypułkowego
82. Recenzja. Zarys fizykochemii drewna


SZUKAJ NA STRONIE:

NASZA SPECJALIZACJA

Forestor Communication to pierwsza w Europie agencja specjalizująca się w komunikacji marketingowej sektora leśno-drzewnego. Znajomość problemów branży, specyfiki rynku i produktów, podmiotów i instytucji otoczenia biznesu pozwala skuteczniej wdrażać najlepsze rozwiązania z zakresu komunikacji, zwiększając jednocześnie pozycję rynkową i rozpoznawalność marki Klientów.

INFORMACJE PRASOWE KLIENTÓW