Hettich on Tour zmobilizował ponad 2000 stolarzy

  • -
W każdym z miast, w których zaparkował mobliny showroom uczestnicy chętnie brali udział w "Mistrzostwach Stolarzy w Łatwym Montażu.  Fot. Hettich

Hettich on Tour zmobilizował ponad 2000 stolarzy

Ponad 2000 osób zajrzało do trucka, w którym firma Hettich urządziła wnętrze z meblami inspirującymi nowoczesnymi rozwiązaniami technicznymi. Można było przesuwać, wysuwać i otwierać, by przekonać się, że technika Hettich dosłownie porusza meble.

Statystyczna kuchnia w polskim domu ma kształt litery L – i z tego typu zabudową najczęściej mają do czynienia polscy stolarze i architekci. Gdy w ich portfolio znajduje się już tysiące projektów, czasem warto sięgnąć po nowe inspiracje, poszukać innowacyjnych pomysłów. Takie mogli znaleźć w mobilnym showroomie, który w od końca kwietnia do początku czerwca zajechał do 18 miejscowości w Polsce. W minimalistycznej zabudowie kuchennej znalazło się miejsce na różne systemy szuflad z funkcjonalnymi organizerami, które doskonale segregują, stabilizują produkty i pomagają w utrzymaniu porządku w kuchni.

– Wszystkie elementy szuflad zostały opracowane przez projektantów we współpracy z trendsetterami z dbałością o każdy detal. W szufladach ArciTech czy InnoTech Atira mamy najmodniejsze kształty i formy, które w połączeniu z kolorami: srebrnym, czystej biel, czy antracytowym są idealnymi składnikami kuchni premium – mówi Agnieszka Kosicka, koordynator Hettich on Tour w Polsce, specjalnej akcji informacyjnej dla stolarzy.

Na ścianach mobilnego showroomu zawisły szafki z frontami zamykanymi klasycznymi zawiasami, jak również z drzwiami przesuwnymi.

Oba te rozwiązania łączy komfort otwierania, zamykania czy przesuwania frontów, ciche domykanie i wyjątkowa wytrzymałość – mówi Agnieszka Kosicka. – Producenci mebli, których przez nasz truck przewinęło się ponad dwa tysiące, kładą duży nacisk na produkty wysokiej jakości, funkcjonalne, charakteryzujące się prostym, szybkim montażem oraz wygodną regulacją i dzięki naszej akcji mogli się o tym przekonać.

IMG_2479 

W każdym z miast, w których zaparkował mobilny showroom uczestnicy chętnie brali udział w “Mistrzostwach Stolarzy w Łatwym Montażu” udowadniając, że w ciągu mniej niż pół minuty można wyznaczyć miejsca montażu prowadnic szuflad w korpusie szafki oraz osadzić zawiasy
Hettich we froncie meblowym. Każdego dnia zmagania uczestników można było śledzić na Facebooku i specjalnej stronie Hettich on Tour. Rekord Polski padł w Łomży, gdzie wykonanie dwóch zadań zajęło mistrzowi zaledwie 28;44 sek. W każdej z 19 hurtowni partnerskich, w których odbywały się mistrzostwa, osoba z najlepszym wynikiem danego dnia otrzymywała nagrodę – wiertarko-wkrętarkę marki Festool. Nikt z uczestników, którzy odwiedzili mobilny showroom nie wyszedł z pustymi rękami. Każdy otrzymał szablon montażowy do szuflad Hettich oraz najnowszy katalog producenta, który można pobrać na stronie www.hettich.com.

Po wizycie w Polsce truck Hettich, wypełniony nowoczesną techniką meblową, odwiedzi kolejny kraj, którym będzie Turcja.


SZUKAJ NA STRONIE:

NASZA SPECJALIZACJA

Forestor Communication to pierwsza w Europie agencja specjalizująca się w komunikacji marketingowej sektora leśno-drzewnego. Znajomość problemów branży, specyfiki rynku i produktów, podmiotów i instytucji otoczenia biznesu pozwala skuteczniej wdrażać najlepsze rozwiązania z zakresu komunikacji, zwiększając jednocześnie pozycję rynkową i rozpoznawalność marki Klientów.

INFORMACJE PRASOWE KLIENTÓW