Trend personalizacji: meble dla kobiety

  • -
SmarTray_Bath

Trend personalizacji: meble dla kobiety

Tags :

Category : HETTICH

Czy przy projektowaniu mebli ważną rolę może odgrywać płeć ich użytkownika? To pytanie tylko z pozoru wydaje się niedorzeczne, skoro od nowoczesnych mebli oczekuje się coraz większej personalizacji i elastycznego dostosowania się do zróżnicowanych potrzeb użytkowników.

 

POBIERZ TEKST I ZDJĘCIA

Trudno wymagać od producentów mebli, aby zaczęli produkować osobne modele dla kobiet i mężczyzn, choć takie rozróżnienie okazałoby się bardzo przydatne w łazience czy sypialni – mówi Joanna Nowak z firmy Hettich Polska. – Mamy jednak bardzo funkcjonalne rozwiązania, jak system SmarTray, które pomogą optymalnie zorganizować wnętrze mebli, aby sprostały różnym oczekiwaniom, również tym wynikającym z potrzeby wygodnego przechowywania zupełnie różnych przedmiotów i drobiazgów niezbędnych kobietom i mężczyznom. 

 

SmarTray – elegancko i dyskretnie

System piórnikowy SmarTray został zaprojektowany z myślą o nowoczesnym biurze, bo choć jest ono wyposażone w ergonomiczne meble, nie zawsze zapewnia pracownikom dyskretne miejsce do przechowywania osobistych przedmiotów. Ale swoje “sekrety” mamy również w domu. Nasze wnętrza są wyposażone w meble o różnych funkcjach, nie zawsze jednak znajduje się w nich poręczne miejsce na biżuterię, osobiste drobiazgi, klucze czy lekarstwa, które chcemy mieć pod ręką, ale nie na widoku.

– Nie ma potrzeby montowania różnych systemów szuflad, wystarczy elegancki i dyskretny, dzięki niedużym rozmiarom, system SmarTray. Dzięki frontowi bez uchwytów możemy go zamontować w każdym systemie mebli – podpowiada Joanna Nowak. – W ten sposób możemy pogrupować drobiazgi i ważne przedmioty, przechowując je w osobnych szufladkach, a te z kolei zamknąć jednym dużym frontem. W ten sposób zyska design mebli, a nam uda się zachować idealny porządek i przejrzyście pogrupować przedmioty na “kobiece” i “męskie”.

 

Kobieta w łazience

Buteleczki, pudełeczka i pojemniczki z kosmetykami to cały arsenał niezbędnych kobiecie środków, które muszą znaleźć swoje miejsce we wspólnej łazience. Za zamkniętym frontem wyglądają schludniej niż ustawione na otwartych półkach i na dodatek mniej się kurzą. Wspólna dla wszystkich domowników szafka na pewno nie jest najlepszym rozwiązaniem. Trudno utrzymać w niej porządek i nie narażać się na codzienne frustrujące poszukiwania potrzebnego kosmetyku, szczotki do włosów czy środków higienicznych. Dlatego warto wyposażyć ją w kilka poręcznych szufladek SmarTray, w których wygodnie pogrupujemy odpowiednie kosmetyki.

To również bardzo wygodny sposób na przechowywanie lekarstw, które dzięki opcji zamykania na klucz, będą bezpiecznie ukryte przed dziećmi.

 

Prawa i lewa strona sypialni

Z pozoru wyglądają identycznie – taki sam design, sposób wykończenia powierzchni, te same uchwyty lub ich brak, jednak po otwarciu, każda ukazuje inne wnętrze. Szuflady w szafkach nocnych stojących po prawej i lewej stronie łóżka w sypialni, to dwa zupełnie inne “światy”. Dzięki systemowi SmarTray zyskujemy idealne skrytki na biżuterię i cenne drobiazgi kobiece, ale również to doskonałe miejsce do przechowywania przewodów do ładowania smartfonów czy tabletów.

System SmarTray pozwala nie tylko personalizować wnętrze mebli, ale dostosować je do współczesnych realiów naszego życia – mówi Joanna Nowak.  – Trudno dzisiaj wyobrazić sobie funkcjonowanie bez smartfonów i tabletów. Często korzystamy z nich wieczorem przed snem, a następnie podłączamy je do ładowania, dlatego przewody do ładowania coraz częściej znajdują swoje stałe miejsce właśnie w szafce przy łóżku.


SZUKAJ NA STRONIE:

NASZA SPECJALIZACJA

Forestor Communication to pierwsza w Europie agencja specjalizująca się w komunikacji marketingowej sektora leśno-drzewnego. Znajomość problemów branży, specyfiki rynku i produktów, podmiotów i instytucji otoczenia biznesu pozwala skuteczniej wdrażać najlepsze rozwiązania z zakresu komunikacji, zwiększając jednocześnie pozycję rynkową i rozpoznawalność marki Klientów.

INFORMACJE PRASOWE KLIENTÓW