Wygodnie jak w domu, funkcjonalnie jak w biurze

  • -
HomeOffice_H_1

Wygodnie jak w domu, funkcjonalnie jak w biurze

Tags :

Category : HETTICH

Dobrze zaaranżowana przestrzeń to podstawowy wyznacznik komfortu i jakości pracy, nawet jeżeli wykonujemy ją w domu. Zamiast tymczasowych rozwiązań warto wyposażyć ją w biurko o regulowanej wysokości blatu i wygodne szuflady na potrzebne dokumenty. Podobnie jak pracownicy biurowców, po skończonej pracy można opuścić swoje stanowisko, zasunąć front, który w jednej chwili ukryje część biurową.

 

POBIERZ TEKST I ZDJĘCIA

Sprawdzić skrzynkę pocztową na laptopie, wysłać kilka wiadomości lub przejrzeć dokumentację można siedząc przy stole w salonie czy nawet stojąc przy kuchennym blacie. Ale kiedy biurowiec zamieniamy na własne mieszkanie, a praca zajmuje nam kilka godzin dziennie, konieczne staje się zapewnienie odpowiednich warunków, jakich oczekiwalibyśmy od  pracodawcy w biurze. Nawet w domowym zaciszu można zorganizować ergonomiczne stanowisko pracy, sięgając po funkcjonalne rozwiązania sprawdzone w nowoczesnych biurach.

System LegaDrive nie jest zarezerwowany wyłącznie dla pracowników nowoczesnych biurowców, bo nie tylko oni odczuwają negatywne skutki wielogodzinnej pracy w pozycji siedzącej – mówi Joanna Nowak z firmy Hettich Polska. – Decydując się na pracę w domu, samodzielnie możemy zaaranżować dynamiczne miejsce pracy, które pozwala elastycznie zmieniać pozycję z siedzącej na stojącą. Wystarczy zamienić tradycyjne biurko na mebel wyposażony w przyjazny system regulacji wysokości blatu LegaDrive. Blat po naciśnięciu przycisku, który  umieszczony jest od spodu w zasięgu ręki, unosi się na wymaganą wysokość lub obniża do pierwotnego ustawienia. To nieskomplikowane i niezawodne rozwiązanie.

Wysokość blatu biurka można regulować w zakresie od 620 do 1295 mm dzięki teleskopowym kolumnom, w których zintegrowany jest napęd. Choć samo biurko jest lekkie, co w warunkach domowych ma niebagatelne znaczenie, uniesie ciężar do 120 kg.

System regulacji wysokości blatu LegaDrive doskonale sprawdzi się w warunkach domowych, gdzie również powinniśmy zatroszczyć się o zdrowie i komfort pracy.  Wielogodzinne siedzenie może okazać się męczące dla kręgosłupa, wówczas wystarczy nacisnąć przycisk i unieść blat biurka, aby zmienić pozycję pracy na stojącą. Fot. Hettich

System regulacji wysokości blatu LegaDrive doskonale sprawdzi się w warunkach domowych, gdzie również powinniśmy zatroszczyć się o zdrowie i komfort pracy. Wielogodzinne siedzenie może okazać się męczące dla kręgosłupa, wówczas wystarczy nacisnąć przycisk i unieść blat biurka, aby zmienić pozycję pracy na stojącą. Fot. Hettich

 

Biurowa organizacja

W domowym mini-biurze ważne jest optymalne zorganizowanie dostępnej powierzchni i utrzymanie w niej porządku, dzięki czemu praca będzie przebiegała o wiele sprawniej. Dokumenty nie muszą piętrzyć się na biurku czy półce obok, a niezbędnych do pracy przyborów nie musimy szukać w pokoju dziecka. Najlepszym rozwiązaniem będą szuflady, które po wysunięciu zapewniają wygodny dostęp do zawartości z obu stron. Wzorując się na wnętrzach biurowych warto wybrać stalowe szuflady z programu Systema Top 2000 wyposażone w systemy organizacji wewnętrznej i ramy na teczki zawieszane. W szerokich, wygodnych szufladach bez problemu zmieści się papier do drukarki i materiały biurowe. Ramy, na których można zawiesić teczki z dokumentami, pozwolą zaprowadzić wśród nich ład i ułatwią codzienne, często wielokrotne przeszukiwanie ich zawartości.

– Stalowe szuflady zamontowane na prowadnicach Quadro z czterema torami jezdnymi są wyjątkowo stabilne, wytrzymałe na obciążenie, a przy tym wysuwa się je i zamyka bez żadnego wysiłku – wyjaśnia Joanna Nowak. – Aby komfort ich użytkowania był jeszcze większy, można je wyposażyć w Silent System, dzięki któremu szuflady domykają się równomiernie i cicho.

Nawet w dobie dokumentacji elektronicznej, wiele dokumentów przechowujemy w wersji papierowej. Wygodne ramy Systema Top 2000, na których można zawiesić teczki z dokumentami, pozwolą skutecznie nad nimi zapanować i przejrzyście pogrupować. Nawet domowe biuro można perfekcyjnie zorganizować. Fot. Hettich

Nawet w dobie dokumentacji elektronicznej, wiele dokumentów przechowujemy w wersji papierowej. Wygodne ramy Systema Top 2000, na których można zawiesić teczki z dokumentami, pozwolą skutecznie nad nimi zapanować i przejrzyście pogrupować. Nawet domowe biuro można perfekcyjnie zorganizować. Fot. Hettich

W biurowym piórniku Systema Top 2000 przejrzyście poukładamy drobne akcesoria, spinacze, tusz, kolorowe karteczki czy przybory do pisania. Dzięki wygodnym przegródkom poszczególne przedmioty będą miały swoje stałe miejsce. To skuteczny sposób na utrzymanie porządku w szufladzie. Fot. Hettich

W biurowym piórniku Systema Top 2000 przejrzyście poukładamy drobne akcesoria, spinacze, tusz, kolorowe karteczki czy przybory do pisania. Dzięki wygodnym przegródkom poszczególne przedmioty będą miały swoje stałe miejsce. To skuteczny sposób na utrzymanie porządku w szufladzie. Fot. Hettich

Dyskretnie ukryty we wnętrzu mobilnego kontenera system Stop Control Plus zamknie cały kontener jednym obrotem klucza, ograniczając dostęp do jego zawartości osobom niepowołanym. Dodatkowo zabezpieczy go przed przewróceniem, ponieważ system pozwoli na wysunięcie na raz tylko jednej szuflady. Fot. Hettich

Dyskretnie ukryty we wnętrzu mobilnego kontenera system Stop Control Plus zamknie cały kontener jednym obrotem klucza, ograniczając dostęp do jego zawartości osobom niepowołanym. Dodatkowo zabezpieczy go przed przewróceniem, ponieważ system pozwoli na wysunięcie na raz tylko jednej szuflady. Fot. Hettich

 

Biurko schowane za frontem

W domu czy w dużym mieszkaniu wygospodarowanie osobnego gabinetu nie powinno stanowić problemu. Co innego, kiedy do dyspozycji mamy znacznie mniejszą powierzchnię i na stanowisko pracy musimy zagospodarować niewielką wnękę lub wydzieloną część pokoju. Ponieważ pełni on również inne funkcje, warto pomyśleć o sprytnych i wygodnych systemach “maskujących”, które bez wysiłku pozwolą w jednej chwili ukryć część biurową i przywrócić pomieszczeniu jego pierwotną rolę.

–  System do drzwi przesuwnych SlideLine M to ciekawy pomysł nie tylko w przypadku meblościanki w pokoju dziennym, ale również domowego stanowiska pracy umiejscowionego we wnęce obok szafki czy półki z książkami – podpowiada Joanna Nowak. – Delikatnym ruchem dłoni możemy przesunąć mobilny front, który w systemie SlideLine M nie wymaga uchwytów, otwierając i chowając strefę roboczą, aby po skończonej pracy pozostała niewidoczna i nie zakłócała designu zabudowy meblowej.

Przestrzeń wielofunkcyjna, w której domowe biuro jest częścią pokoju dziennego, to wyznacznik współczesnego stylu życia. Po skończonej pracy zasuwamy fronty ukrywając strefę biurową. Zaledwie jeden ruch frontu zamocowanego na okuciu SlideLine M pozwala całkowicie odmienić wnętrze. Fot. Hettich

Przestrzeń wielofunkcyjna, w której domowe biuro jest częścią pokoju dziennego, to wyznacznik współczesnego stylu życia. Po skończonej pracy zasuwamy fronty ukrywając strefę biurową. Zaledwie jeden ruch frontu zamocowanego na okuciu SlideLine M pozwala całkowicie odmienić wnętrze. Fot. Hettich

Zagospodarowaną na potrzeby pracy wnękę, nawet o nietypowych rozmiarach, można zamknąć niczym wnętrze szafy za pomocą drzwi składanych w systemie WingLine L. Jeżeli dodatkowo wyposażymy je w system Push to move, do ich otwarcia nie będą potrzebne uchwyty – wystarczy nacisnąć na front. Po otwarciu, złożone skrzydła nie utrudnią dostępu do wnętrza takiej nietypowej szafki-biura.

Praca w domu staje się coraz powszechniejszym zjawiskiem, na które będą musieli reagować również dostawcy techniki meblowej. To okazja do zweryfikowania możliwości systemów oraz okuć meblowych i zastosowania ich w nowej funkcji – mówi Joanna Nowak. – Potrzeba estetycznego ukrycia domowego stanowiska pracy może wiązać się z montażem frontów o modnych, bardzo dużych płaszczyznach, a to zadanie do którego rekomendujemy zawiasy Sensys. Doskonale radzą sobie z obciążeniem nawet bardzo dużych drzwi meblowych, które pomimo ciężaru poruszają się delikatnie i cicho.

HomeOffice_H_1HomeOffice


SZUKAJ NA STRONIE:

NASZA SPECJALIZACJA

Forestor Communication to pierwsza w Europie agencja specjalizująca się w komunikacji marketingowej sektora leśno-drzewnego. Znajomość problemów branży, specyfiki rynku i produktów, podmiotów i instytucji otoczenia biznesu pozwala skuteczniej wdrażać najlepsze rozwiązania z zakresu komunikacji, zwiększając jednocześnie pozycję rynkową i rozpoznawalność marki Klientów.

INFORMACJE PRASOWE KLIENTÓW