Epoka miedzi

  • -
KAM miedź

Epoka miedzi

Tags :

Category : KAM

Pozwala rozbłysnąć zabudowie meblowe i jest synonimem współczesnej elegancji. Miedź idealnie komponuje się drewnem i dekorami w ciemniejszych wybarwieniach, dlatego zaletę tę wykorzystała firma KAM w nowej aranżacji z linii KAMmoduł Premium. 

 

POBIERZ TEKST I ZDJĘCIA

Miedź przebojem wdarła się do świata wnętrz i wciąż nie traci na popularności,  o czym można się było przekonać podczas targów MEBLE w Poznaniu. W postaci uchwytów do mebli, relingów i utrzymanych w pasującej stylistyce dodatków pojawiła się między innymi w jednej z kuchennych aranżacji targowych Spółki Meblowej KAM.

Trudno nie ulec subtelnemu urokowi miedzi, dlatego wprowadziliśmy ją do najnowszej oferty wzorniczej w postaci wygodnych, funkcjonalnych uchwytów oraz efektownych relingów z systemem praktycznych zawieszek i uchwytów – mówi Sylwia Kowalska-Mikutel, projektantka Spółki Meblowej KAM. – Aby w pełni wyeksponować urok miedzianych akcesoriów, zestawiliśmy je z dekorem w grafitowym odcieniu niebieskiego. To również nowość w naszej ofercie – front fornirowany Lidia dostępny w systemach mebli studyjnych KAMmoduł Premium i KAMPlus.

uchwyty miedź

Miedź uznawana jest za synonim współczesnej elegancji kuchennej: jest bardziej stylowa i mniej ostentacyjna od złota, za to bardziej wyrafinowana od stali i aluminium. W postaci subtelnych dodatków, należy bowiem uważać, aby nie przesycić wnętrza tym kolorem,  uatrakcyjni zabudowę meblową i nada jej niepowtarzalnego stylu.

Metaliczna barwa miedzi pasuje niemal do każdego z popularnych dekorów: drewna, bieli – której pozwoli dodatkowo rozbłysnąć, szczególnie zaś prezentuje się w towarzystwie ciemnych wybarwień, dodając wnętrzu energii i świeżości.

W postaci uchwytów czy relingów kuchennych miedź będzie doskonałym uzupełnieniem kuchni w każdym stylu: nowoczesnym, skandynawskim czy rustykalnym.

KAM stoisko


SZUKAJ NA STRONIE:

NASZA SPECJALIZACJA

Forestor Communication to pierwsza w Europie agencja specjalizująca się w komunikacji marketingowej sektora leśno-drzewnego. Znajomość problemów branży, specyfiki rynku i produktów, podmiotów i instytucji otoczenia biznesu pozwala skuteczniej wdrażać najlepsze rozwiązania z zakresu komunikacji, zwiększając jednocześnie pozycję rynkową i rozpoznawalność marki Klientów.

INFORMACJE PRASOWE KLIENTÓW