Frontem do szkła

  • -
szkło

Frontem do szkła

Tags :

Category : KAM

Szkło umocniło swoją pozycję w aranżacjach kuchennych, w których pełni funkcję frontów meblowych. Przejrzyste witryny szklane nadają zabudowie ponadczasowej lekkości i bardziej reprezentacyjnego charakteru.

 

POBIERZ TEKST I ZDJĘCIA

Choć wydawało się, że popadły w zapomnienie, szklane witryny powróciły z rozmachem i wkroczyły do nowej przestrzeni – wnętrz kuchennych. To jedna z najbardziej spektakularnych zmian w propozycjach najnowszych kolekcji mebli. Szafki z dużą ilością przeszkleń zastąpiły minimalistyczne, gładkie powierzchnie pełnych frontów. W modnej kuchni szkło nie jest już tylko dekoracyjnym dodatkiem, ale wypełnia całe powierzchnie frontów szafek zabudowy górnej, a w postaci imponujących witryn komponuje się z ciągiem wysokiej zabudowy kuchennej. W tym sezonie koniecznie w wersji transparentnej, którą projektanci łączą z dekorami drewna lub metalu w modnej, matowej czerni.

Szklane fronty są niezwykle dekoracyjne i nadają kuchni szyku. Są efektownym urozmaiceniem minimalistycznej zabudowy meblowej, którą coraz chętniej ocieplamy i wzbogacamy atrakcyjnymi detalami – mówi Sylwia Kowalska-Mikutel, projektantka Spółki Meblowej KAM. – Szkło w kuchni można wykorzystać na wiele sposobów i atrakcyjnie połączyć z innymi dekorami, stąd jego popularność.  Istotnym atutem jest również łatwość zaadoptowania szklanych witryn do każdej stylizacji kuchennej, zarówno klasycznej, jak i nowoczesnej.

Przejrzyste witryny szklane nadają zabudowie kuchennej ponadczasowej lekkości i bardziej dekoracyjnego charakteru. To ważny atut w dobie otwartych kuchni, których nie zamykamy za ścianą, oddzielając od pozostałej części wnętrza. Nowoczesna kuchnia stała się przestrzenią równie reprezentacyjną jak salon, dlatego w swojej stylistyce coraz bardziej upodabnia się do mebli pokojowych.

Odbijające światło szkło to również sprytny sposób na optyczne powiększenie przestrzeni i otwarte pole do tworzenia atrakcyjnych kompozycji z naczyń i ozdobnych przedmiotów. Za szklanym frontem można wyeksponować ozdobne naczynia, pamiątkowy porcelanowy serwis rodzinny czy nawet designerskie sprzęty kuchenne.

Szklane fronty nadają zabudowie meblowej lekkości i stanowią efektowne urozmaicenie prostych płaszczyzn frontów. Fot. KAM

Szklane fronty nadają zabudowie meblowej lekkości i stanowią efektowne urozmaicenie prostych płaszczyzn frontów. Fot. KAM

Jednym z atutów szklanych witryn jest uniwersalność - doskonale korespondują z każdą stylistyką, począwszy od klasyki po modernistyczne aranżacje loftowe. Fot. KAM

Jednym z atutów szklanych witryn jest uniwersalność – doskonale korespondują z każdą stylistyką, począwszy od klasyki po modernistyczne aranżacje loftowe. Fot. KAM

Miejsce frontów witrynowych zarezerwowane jest nie tylko dla szafek górnej zabudowy. Równie efektownie, a przy tym bardziej oryginalnie, zaprezentują się jako wykończenie wyspy kuchennej. Fot. KAM

Miejsce frontów witrynowych zarezerwowane jest nie tylko dla szafek górnej zabudowy. Równie efektownie, a przy tym bardziej oryginalnie, zaprezentują się jako wykończenie wyspy kuchennej. Fot. KAM

Szklana witryna usytuowana w centrum kuchennej zabudowy to jedno z najmodniejszych rozwiązań aranżacyjnych w tym sezonie. Fot. KAM

Szklana witryna usytuowana w centrum kuchennej zabudowy to jedno z najmodniejszych rozwiązań aranżacyjnych w tym sezonie. Fot. KAMJeżeli szklane fronty wydają się zbyt ?śmiałym? rozwiązaniem, można zdecydować się na fronty półwitrynowe, w których tylko część frontu wykonana jest ze szkła i połączona z płytą uszlachetnioną dekorem lub połyskującym akrylem, jak w aranżacji KAMmoduł Premium. Fot. KAM

Jeżeli szklane fronty wydają się zbyt ?śmiałym? rozwiązaniem, można zdecydować się na fronty półwitrynowe, w których tylko część frontu wykonana jest ze szkła i połączona z płytą uszlachetnioną dekorem lub połyskującym akrylem, jak w aranżacji KAMmoduł Premium. Fot. KAM


SZUKAJ NA STRONIE:

NASZA SPECJALIZACJA

Forestor Communication to pierwsza w Europie agencja specjalizująca się w komunikacji marketingowej sektora leśno-drzewnego. Znajomość problemów branży, specyfiki rynku i produktów, podmiotów i instytucji otoczenia biznesu pozwala skuteczniej wdrażać najlepsze rozwiązania z zakresu komunikacji, zwiększając jednocześnie pozycję rynkową i rozpoznawalność marki Klientów.

INFORMACJE PRASOWE KLIENTÓW