Informacje prasowe

Zasady korzystania z informacji prasowych opublikowanych na stronie www.forestor.pl

Opublikowane na niniejszej stronie informacje prasowe udostępniane są na zasadzie licencji Creative Common (CC) , umożliwiającej Państwu wykorzystanie treści i zdjęć w swojej pracy redakcyjnej (redaktorzy czasopism, portali internetowych, bloggerzy, właściciele funpage) bez konieczności podania źródła artykułu, jednak z podaniem autora zdjęć. Będzie nam jednak bardzo miło, jeśli w zamian otrzymamy od Państwa egzemplarz autorski publikacji, lub link do strony, gdzie został opublikowany artykuł. znamy to za formę “zapłaty” za przekazanie praw autorskich do dzieła.

W Polsce nie istnieje bowiem możliwość zrzeczenia się zarówno osobistych jak i majątkowych praw autorskich do swojego dzieła. Z tego powodu w ramach oświadczenia CC0 znajduje się tak zwana licencja zapasowa (fallback license), która otwarcie licencjonuje treść w najszerszym zakresie dopuszczalnym przez miejscowe prawodawstwo. Uznaje się, że zakres swobód zapewniany przez CC0 jest szerszy od najbardziej otwartej z podstawowych licencji Creative Commons, “Creative Commons Uznanie autorstwa”.

Jednocześnie zaznaczamy, że zgodnie z definicją opracowaniem artykułu jest utwór powstały w wyniku adaptacji, tłumaczenia lub innego przerobienia. Opracowanie artykułu, jak i utwór powstały z inspiracji cudzym materiałem, wymaga podania przypisu, zawierającego tytuł utworu pierwotnego, imię i nazwisko (pseudonim) jego autora oraz źródło; W przypadku insporacji informacjami prasowymi ze strony www.forestor.pl wystarczy podanie źródła w postaci: Forestor Communication www.forestor.pl.

Przejdź do najnowszych informacji prasowych

HETTICH
KAM
MEKANIKA
STORA ENSO
STEICO
TEKNIKA

 

Zapisz się do bazy wysyłkowej informacji prasowych

 

 

 

 


SZUKAJ NA STRONIE:

NASZA SPECJALIZACJA

Forestor Communication to pierwsza w Europie agencja specjalizująca się w komunikacji marketingowej sektora leśno-drzewnego. Znajomość problemów branży, specyfiki rynku i produktów, podmiotów i instytucji otoczenia biznesu pozwala skuteczniej wdrażać najlepsze rozwiązania z zakresu komunikacji, zwiększając jednocześnie pozycję rynkową i rozpoznawalność marki Klientów.

INFORMACJE PRASOWE KLIENTÓW