KOMUNIKACJA MARKETINGOWA

 

 

Każda firma działa w otoczeniu komunikacyjnym, tworząc i utrzymując każdego dnia istotne dla jej funkcjonowania relacje. W aktach komunikowania każdorazowo negocjowane są wartości tych relacji, budujące wartość przedsiębiorstwa.  FORESTOR Communications pomaga tworzyć, rozwijać, a jeśli istnieje konieczność, również naprawiać relacje z: klientami/wyborcami, kooperantami, inwestorami, instytucjami otoczenia biznesu, z konkurentami, z branżą, ze społecznością lokalną, z mediami, czy administracją publiczną

 

B2B

Nowe technologie znacznie uprościły komunikację biznesową. Wiele z takich rozwiązań dostępnych jest bezpłatnie  a mimo to wciąż sięgają po nie nieliczni. Niestety nie każda firma tworzy swoje wizytówki w internecie, dodaje dane do katalogów, wyszukiwarek, korzysta z portali społecznościowych. A to najprostszy sposób, by rozpocząć tworzenie sieci powiązań biznesowych.

 

.Relacje publiczne

Określenie Public Relation (PR) powszechnie nabrało dość kolokwialnego znaczenia, a przecież relacje publiczne to jeden z najważniejszych narzędzi marketingu, czyli sposobu w jaki promujesz swoją firmę, jej produkty i usługi. Bez zbędnych neologizmów typu corporate identity czy publicity,
o relacjach publicznych możemy długo dyskutować. Chcielibyśmy również zaprosić Państwa do dyskusji na ten temat.

Komunikacja wewnętrzna

Głównym źródłem informacjo o tym, co dzieje się w firmie jest: spotkanie pracowników i wymiana plotek podczas porannego parzenia kawy – wynika z przeprowadzonych przez nas badań. Zapewne potrafisz się domyśleć, jak wiele szkody może wyrządzić zabawa w “głuchy telefon”, gdy plotka powielana i zniekształcana jest przez kolejnych ?dobrze poinformowanych?. Dlatego tak ważne jest wdrożenie, nawet w małej firmie, skutecznego systemu komunikacji wewnętrznej.

.Custom publishing

Custom publishing (CP) to jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów komunikacji marketingowej na świecie. Pozwala na wykorzystanie technik wydawniczych w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zarządzanie informacją, jej selekcja, wpływ na treść, to niewątpliwe atuty mediów, zwanych “czwartą władzą”. Warto zatem sięgnąć po ten typ “władzy”, by móc poprzez publikacje wpływać na poziom wiedzy, świadomość i decyzje konsumenckie, budować więzi z kooperantami, pozycjonować swoją markę.

Leave a Reply