TEKNIKA

Co zrobisz, gdy awaria silnika zatrzyma produkcję?


Awaria i postój maszyny to nieodżałowane straty dla produkcji i renomy firmy, która z powodu niesprawnego silnika czy elektrowrzeciona, nie jest w stanie zrealizować zamówienia. Dlatego każdy szef działu utrzymania ruchu powinien mieć w aparacie telefonicznym wpisany numer 512 877 227, aby wezwać w ramach Teknika Assistance najszybszy w Polsce serwis naprawiający te newralgiczne części zamienne.

 

TEKNIKA to obecnie nie tylko lider sprzedaży maszyn dla przemysłu drzewnego, lecz także w serwisowaniu silników o wysokiej częstotliwości oraz elektrowrzecion. Firma gwarantuje maksymalnie krótki czas realizacji usługi oraz konkurencyjne koszty naprawy. Nowa usługa Teknika Assistance obejmuje nie tylko standardową naprawę, lecz także kompleksową konserwację silników i elektrowrzecion, w tym także podzespołów elektrycznych.

SZYBCIEJ NIŻ TO BYŁO MOŻLIWE

– Zdajemy sobie sprawę, że czas naprawy silnika czy elektrowrzeciona trzeba skrócić do minimum, dlatego szczegółowa oferta na naprawę wysyłana klientów jest w ciągu 24 godzin, a standardowy czas realizacji usługi zamyka się w 7 dniach, choć oczywiście możliwa jest również usługa ekspresowa która trwa 24 godziny – mówi Dominik Zygmunt, szef działu serwisu, który uruchomił usługę Teknika Assistance

Firma gwarantuje najkrótszy czas naprawy dla wszystkich typów silników HSD, Colombo, Elte, CMS, SCM, Orbnalt, Gamflor, Ibag, GMN, Sev, Fischer, Vern czy Saccardo.

– Choć czas naprawy elektrowrzeciona ograniczyliśmy obecnie do minimum, to zdajemy sobie sprawę, że czasem firma nie może sobie pozwolić nawet na jeden dzień przestoju, dlatego dział serwisowy firmy Teknika posiada w swojej ofercie również zregenerowane elektrowrzeciona. Ich zakup jest nie tylko bardzo atrakcyjny cenowo,  ale przede wszystkim pozwala na błyskawiczną wymianę silnika i przywrócenie do produkcji maszyny, która uległa awarii – dodaje Dominik Zygmunt.

W tym czasie zepsute elektrowrzeciono trafia do serwisu i poddawane jest naprawie o ponadprzeciętnym zakresie. Wszystkie części podlegające zużyciu są wymieniane, a tam gdzie to możliwe, wstawiane są komponenty o wyższej jakości.

– W ramach serwisu TEKNIKA Assistance zawsze w miejsce łożysk stalowych  umieszczane są łożyska ceramiczne – zapewnia Dominik Zygmunt.
Tak odnowione elektrowrzeciono staje się odnowioną jednostką, która zostaje objęta gwarancją.

Każde elektrowrzeciono czy silnik po naprawie poddawane jest testom końcowym przy pomocy przyrządów najwyższej generacji. Testy obejmują pełen zakres: od sprawdzenia zwrotnej siły grupy sprężyn po wyważenie, które osiągane jest za pomocą komputerowego analizatora drgań.

Praca elektrowrzeciona jest sprawdzana przy użyciu certyfikowanego wałka wzorcowego, co pozwala na zmniejszenie niecentryczności do kilku tysięcznych. Szczegółowa analiza mocy jest z kolei przeprowadzana z wykorzystaniem specjalnej hamowni dynamometrycznej i przedstawia klientowi certyfikowane parametry elektryczne elektrowrzeciona.

Aby zapewnić kompleksową usługę naprawy i remontu elektrowrzecion  i silników o wysokiej częstotliwości, Teknika oferuje wykwalifikowane doradztwo, a także produkowane we Włoszech uchwyty narzędziowe i akcesoria do najpopularniejszych marek maszyn CNC. Od jednego dostawcy Klient może otrzymać także akcesoria mocujące (ISO, 30, HSK) czy tarcze diamentowe i polerskie, frezy oraz wiertła.

Galeria zdjęć:

IMG_1630

Pobierz plik komunikatu: Informacja prasowa-Inowacyjna usługa Teknika Assistance