“Przemysł Drzewny” nr 4/2017

  • -
IMG_6341

“Przemysł Drzewny” nr 4/2017

IMG_6341

Spis treści:

8. Stalowa Wola: Pellet z tartaku IKEA Industry

8. Pisz: Trzecia inwestycja grupy PAGED

9. Nidzica: Nowy magazyn i baza logistyczna

9. Iława: Szynaka Meble zainwestuje 22 mln zł

9. Elbląg: Innowacyjne linie do produkcji mebli

9. Suwałki: Rozbudowa zakładu do 2023 r.

9. Pisz: 24 tys. sztuk mebli tygodniowo

10. Tylko co czwarta firma wykonała w terminie audyt energetyczny. Pozostałym grożą wysokie kary

14. Inwestycja w Kaliszu Pomorskim ? efektywne sortowanie kluczem do oszczędności surowca

18 ? 27. RAPORT FORESTOR: RYNEK TARTACZNY

18. Specjalizacja tartacznych gigantów: W Europie drewno klejone, w Polsce program ogrodowy

20. Tabela TOP 25 największych przedsiębiorstw tartacznych

22. Już 16 tartaków przeciera ponad 100 000 m3

25. Nowe inwestycje w tartacznictwie

26. Meblarze znów chcą mieć swoje tartaki

30. W Niemczech środkiem chromowym już nie zaimpregnują

34. Nadchodzą zmiany w FSC ? możesz mieć na nie wpływ

36. Konstrukcyjne drewno CLT dla zrównoważonego i nowoczesnego budownictwa: Projekt Moholt 50l50

42. Ocena systemu sprzedaży drewna okrągłego przez Lasy Państwowe w 2017 roku i przewidywania na lata następne

52. Trociny na wsporniki, a mokry odpad do kotła

54. W walce o drewno trzeba ustalić priorytety

56. Rynki drzewne na konferencji ?Las2017?

58. Polska numerem 1 w produkcji mebli do 2030 roku ? to jest realne!

62. Płyty drewnopochodne w trendzie ekoprodukcji

66. 25-lecie Stowarzyszenia Producentów Płyt Drewnopochodnych w Polsce

68. O początkach polskiego przemysłu płyt wiórowych ? wywiad z prof. L. Żukowskim

72. Branża drzewna i meblarska nie boją się nowości

76. Gatunki drewna: Jesion wyniosły

82. Dział personalny: Piotr Wójcik, Wojciech Rainko, Tadeusz Respondek, Andrzej Szujecki

82. Zapowiedzi konferencji.


SZUKAJ NA STRONIE:

NASZA SPECJALIZACJA

Forestor Communication to pierwsza w Europie agencja specjalizująca się w komunikacji marketingowej sektora leśno-drzewnego. Znajomość problemów branży, specyfiki rynku i produktów, podmiotów i instytucji otoczenia biznesu pozwala skuteczniej wdrażać najlepsze rozwiązania z zakresu komunikacji, zwiększając jednocześnie pozycję rynkową i rozpoznawalność marki Klientów.

INFORMACJE PRASOWE KLIENTÓW