Ożywcze barwy w tonacjach niebieskich odmienią wygląd wnętrza

  • -
Kamplus niebieskie

Ożywcze barwy w tonacjach niebieskich odmienią wygląd wnętrza

Tags :

Category : KAM

A gdyby tak marzenia o niebieskich migdałach zastąpić marzeniami o niebieskich frontach w meblach kuchennych? Dla pięknych, intensywnych odcieni jak turkus, szafir czy indygo można stracić głowę! Niebieski w swoich licznych wybawieniach to pomysł na wnętrze ze smakiem i charakterem.

 

POBIERZ TEKST I ZDJĘCIA

Jak zaakcentować kuchenny temperament? Oczywiście za pomocą koloru. Dostępna jest cała paleta barw, które doskonale sprawdzą się w tym zadaniu, a jednym z ulubionych jest z pewnością niebieski. W nowoczesnych interpretacjach zachwyca świeżym blaskiem, wyrazistością i głębią nasycenia. Nie da się go nie zauważyć, a tym bardziej się nim nie zachwycić.

Niebieski jest ekspresyjny, a jednocześnie bardziej bezpieczny od takich barw jak czerń, żółty czy czerwień, chociaż podobnie jak one ożywia wnętrze – mówi Sylwia Kowalska Mikutel, projektantka Spółki Meblowej KAM z Milejewa. – To kolor, który należy do czołówki trendów kolorystycznych, ponieważ jest nie tylko atrakcyjny, ale uniwersalny i ponadczasowy. Jeżeli chcemy z kolei podkreślić nowoczesny charakter wnętrza, zdecydujmy się na którąś z bardziej oryginalnych odmian koloru niebieskiego, jak szykowny turkusowy, orzeźwiający morski, intensywny szafirowy czy zdecydowany kobalt.

Kuchenny efekt wow zapewni również granat. Ta ciemniejsza odmiana niebieskiego sprawi, że wnętrze będzie bardziej eleganckie. Prestiżowy charakter zabudowy meblowej wzmocnią fronty uszlachetnione fornirem w granatowym wybarwieniu. To rozwiązanie mniej popularne niż lakier, a tym samym bardzo oryginalne.

Bryła mebli z pewnością nabierze wyrazu jeżeli ożywimy ją frontami w kolorze niebieskim. Aby jednak nie popaść w przesadę, należy dozować go z umiarem, a najlepiej połączyć z dekorami drewna, które nieco złagodzą jego intensywny charakter. Ten atrakcyjny duet pozwoli zachować efekt zrównoważonego wnętrza ze smakiem.

– W przypadku intensywnych wybawień frontów dobrym wyborem jest wykończenie matowe – podpowiada projektantka. – Są wizualnie delikatniejsze w odbiorze, co uspokoi ich wizerunek.

Gotujemy czy marzymy o niebieskich migdałach, a może jedno i drugie? W tak atrakcyjnej stylizacji kuchni z systemu KAMmoduł Premium, w której połączono fornirowane fronty w wybarwieniu delikatnego granatu z dębem Halifax Naturalny, wszystko jest możliwe. Fot. KAM

Gotujemy czy marzymy o niebieskich migdałach, a może jedno i drugie? W tak atrakcyjnej stylizacji kuchni z systemu KAMmoduł Premium, w której połączono fornirowane fronty w wybarwieniu delikatnego granatu z dębem Halifax Naturalny, wszystko jest możliwe. Fot. KAM

Niebieski urzeka intensywnością i wyrazistością. Atrakcyjnie prezentuje się w połączeniu z ocieplającymi dekorami drewna i świeżą bielą, tworząc efektowną aranżację, czego doskonałym przykładem jest zabudowa z systemu KAMplus. Fot. KAM

Niebieski urzeka intensywnością i wyrazistością. Atrakcyjnie prezentuje się w połączeniu z ocieplającymi dekorami drewna i świeżą bielą, tworząc efektowną aranżację, czego doskonałym przykładem jest zabudowa z systemu KAMplus. Fot. KAM

Alternatywą dla frontów w kolorze niebieskim, jeżeli te wydają się jednak zbyt odważne, są elementy dekoracyjne w tym kolorze. Cegiełka w morskim wybarwieniu mocno podkręca łagodną stylistykę frontów w dekorze jasnego drewna. Fot. KAM

Alternatywą dla frontów w kolorze niebieskim, jeżeli te wydają się jednak zbyt odważne, są elementy dekoracyjne w tym kolorze. Cegiełka w morskim wybarwieniu mocno podkręca łagodną stylistykę frontów w dekorze jasnego drewna. Fot. KAM


SZUKAJ NA STRONIE:

NASZA SPECJALIZACJA

Forestor Communication to pierwsza w Europie agencja specjalizująca się w komunikacji marketingowej sektora leśno-drzewnego. Znajomość problemów branży, specyfiki rynku i produktów, podmiotów i instytucji otoczenia biznesu pozwala skuteczniej wdrażać najlepsze rozwiązania z zakresu komunikacji, zwiększając jednocześnie pozycję rynkową i rozpoznawalność marki Klientów.

INFORMACJE PRASOWE KLIENTÓW