Caro i Bali w wyścigu o hit sprzedaży

  • -
Vetro + Bali

Caro i Bali w wyścigu o hit sprzedaży

Tags :

Category : HALEX

Vetro + BaliCaro z oferty Halex to najlepiej sprzedający się model krzesła w 2014 roku. W czym tkwi jego magnetyzm? W prostej, ponadczasowej formie, ergonomicznym kształcie czy może niezwykle bogatej kolekcji tkanin tapicerskich? W I połowie tego roku w wyścigu po laur najbardziej pożądanego krzesła stanął także tapicerowany Bali. Kto wygra?

– Nawet proste, z pozoru ascetyczne krzesła, dzięki wykończeniu ich tkaniną, mogą sprawić, że wnętrze będzie bardziej przytulne. Dodatkowo są wygodniejsze, a utrzymanie ich w czystości nie jest problemem, nawet przy zastosowaniu białych tkanin – tak fenomen sprzedaży swoich flagowych modeli krzeseł Caro i Bali tłumaczy Aleksandra Wojtyniak, dyrektor handlowy firmy Halex.

Najprostsze rozwiązania sprawdzają się najlepiej. To, znane z życia hasło, doskonale oddaje również istotę mebli. Jeżeli dodatkowo są to krzesła tapicerowane w całości, ich prosta, ale niezwykle wygodna sylwetka niemalże zaprasza “usiądź na mnie”.

Meble tapicerowane są dużo bardziej komfortowe w codziennym użytkowaniu, niż te wykonane w całości z tworzywa czy drewna – to nie ulega wątpliwości. Do tej pory jednak musiały się mierzyć z mitem łatwego brudzenia i uciążliwego czyszczenia. Dzięki nowoczesnym strukturom tkanin, w tym ekoskórom, utrzymanie tych mebli w czystości nie stanowi już żadnego problemu. Natomiast modne formy, które proponują producenci mebli, sprawiły, że krzesła tapicerowane przestały być kojarzone wyłącznie z tradycyjnymi wnętrzami, utrzymanymi w stylu klasycznym. Szerokie spektrum kształtów krzeseł sprawiło, że pokochali je zarówno miłośnicy prostych, minimalistycznych wnętrz, jak i ci ceniący nutkę nowoczesności.

– Jednym z najbardziej popularnych modeli w naszej ofercie jest w pełni tapicerowane krzesło Caro – zdradza Aleksandra Wojtyniak. – Model ten jest doskonałym przykładem na to, że nowoczesny wygląd może iść w parze z niezwykłą wygodą i komfortem siedzenia.  Te cechy doceniają klienci, którzy chcą mieć ładne, designerskie meble, którymi można się pochwalić, ale nie pójdą na kompromis w sprawie wygody.

Caro trafia zarówno do nowoczesnych domów, na salony, jak i do kompletu ze stołem kuchennym. Znajdziemy go w restauracjach, kawiarniach i salach konferencyjnych.

Konkurencję temu modelowi – szczególnie wśród miłośników bardziej wyszukanych form i kształtów – robi krzesło Bali, również w pełni tapicerowane, o prostej, eleganckiej sylwetce. Nowoczesny kształt przyciąga uwagę, a wysokie oparcie, które jest idealną podporą dla pleców i wyjątkowo wygodne siedzisko przekują do zakupu tych, którzy wypróbują je w salonie meblowym. Bali niezwykle efektownie prezentuje się we wnętrzach urządzonych w stylu klasycznym i glamour. Trafił już na salony wielu rezydencji, a jego atrakcyjna cena pozwala na namiastkę luksusu także tym mniej zamożnym.

Oba modele ? Caro i Bali oferowane są w kilku wybawieniach, jednak w ostatnim czasie bardzo popularne są te w dualnej kolorystyce, czyli połączeniu białej tapicerki z czarnymi nogami krzesła.

– Biało-czarne duety kolorystyczne w przypadku krzeseł tapicerowanych okazały się jednym z naszych najlepszych pomysłów – przyznaje Aleksandra Wojtyniak. – Niezależnie od trendów kolorystycznych, sezonowych nowinek, dla wielu to zestawienie jest synonimem ponadczasowej elegancji, ale również gwarancją, że za kilka sezonów te meble wciąż będą trendy. W przypadku krzeseł Caro i Bali wybór tych dwóch kontrastowych kolorów dodatkowo akcentuje walory ich sylwetek.

Galeria zdjęć:

Bali + stół Bravo

Krzesła Bali oraz stół Bravo. Fot. Halex

 

Vetro + Bali

Krzesła Bali oraz stół Verto. Fot. Halex

 

Vetro

Stół Verto. Fot. Halex

 

 

caro 2

Krzesło Caro. Fot. Halex

 

caro 1

Krzesło Caro. Fot. Halex

 

bali brazz

Krzesło Bali. Fot. Halex

 

Pobierz plik komunikatu: Hit sprzedaży_informacja prasowa Halex

 

 


SZUKAJ NA STRONIE:

NASZA SPECJALIZACJA

Forestor Communication to pierwsza w Europie agencja specjalizująca się w komunikacji marketingowej sektora leśno-drzewnego. Znajomość problemów branży, specyfiki rynku i produktów, podmiotów i instytucji otoczenia biznesu pozwala skuteczniej wdrażać najlepsze rozwiązania z zakresu komunikacji, zwiększając jednocześnie pozycję rynkową i rozpoznawalność marki Klientów.

INFORMACJE PRASOWE KLIENTÓW