PUBLIC RELATIONS

EPAL

Od 20 lipca do 30 grudnia 2013 w gronie naszych klientów znalazł się Polski Komitet Narodowy EPAL, dla którego zrealizowaliśmy kompleksowe działania z zakresu public relations, Celem podjętych działań była szybka i skuteczna komunikacja na temat nowego oznakowania europalet EPAL-EPAL.

zakres działań

Wykonaliśmy nowy portal www.epal.org.pl.

Przygotowaliśmy szereg informacji prasowych, a także odpowiedzi prasowych m.in. dla prasy biznesowej (Puls Biznesu) czy portali branżowych (4log.pl, Nowoczesny Magazyn)

Zaprojektowaliśmy, wydrukowaliśmy i i insertowaliśmy w czasopiśmie Rezczpospolita specjalny informator na temat nowego oznakowania europalet

Przygotowaliśmy spot informacyjny dystrybuowany przez agencję informacyjną

Wydaliśmy publikację typu CP pt. EPAL NEWS, przygotowując wszystkie artykuły, projektując szatę graficzną, zajmując się kompleksowo składem i drukiem.

1